celebrate 18

Hei!

Gårsdagen var så utrolig flott! Jeg startet dagen med å vaske oppe-etasjen og deretter kjørte jeg og mamma til Brotorvet i Brevik for å handle inn litt fest-dekorasjoner på den beste fest-butikken jeg vet om; Festfabrikken. Husker ikke om jeg rakk å fortelle dere det, men jeg feiret 18-årsbursdagen min med jentene i går, så litt pyntesaker var høyest nødvendig. Da vi kom hjem, startet jeg på en brownies for kvelden, og jeg pyntet huset med dekorasjonene. Så sminket jeg meg og ordnet meg i det Helene kom. Hun ville gjerne hjelpe til med forberedelsene, så vi lagde taco til 20 stk. sammen, og koste oss. Så kom etterhvert gjestene, og vi hadde det bare vanvittig hyggelig! Det var skravling, dansing, mye musikk og ja.. -dere skjønner. Jeg hadde den beste feiringen jeg kunne drømt om. Det var rett og slett bare herlig å ha alle de beste vennene sine samlet på en stor fest!!

(Q) Har dere feiret/vært i bursdag denne helga?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg