lørdag morgen

Hei!

I går hadde jeg jobb hele dagen. Først skole, og deretter jobbet jeg. Fikk to saker som jeg skulle dekke og skrive ferdig, og da klokken var halv ti, var jeg ferdig. Så gårsdagen ble litt lengre enn jeg trodde, men jeg fikk nå i alle fall vært produktiv. I dag skal jeg også jobbe, men starter ikke før om en time eller to. Skal ha et intervju med ei som jeg skal møte på en kafé i Stavern, og så skal jeg skrive den saken ferdig. Så er det et konsept i Bølgen kulturhus i kveld hvor man kan spille gamle brettspill og andre slags gammeldagse spill. Det er senere i kveld, så jeg får en lang jobbdag i dag også. Men jeg fikk sovet inn, og det var godt – for denne uka har vært litt frem og tilbake. Kjenner meg i alle fall uthvilt, og da skal jeg ikke klage. Har allerede rukket å lag meg smoothie, lese avisa og forberede meg til første intervju etterpå. Ha en fin lørdag 🙂

(Q) Jobber dere i helgen?
(Q) Hvordan har dere startet morgenen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg