Oslo makeup haul

Da jeg var i Oslo med klassen for sånn typ. tre uker siden, fikk vi litt tid til å gjøre hva vi ville. I og med at vi var like ved Karl Johan og jeg hadde litt penger å bruke, gikk Malin og jeg på litt sminkeshopping. Vi skulle prøve å begrense hverandre, og det gikk fint helt til vi kom til Inglot. Da var jeg ustyrlig. Neida. men jeg fikk med meg mye ny sminke hjem da, i alle fall. *nervøs latter*

INGLOT duraline  ~ Urban Decay Naked Skin concealer in light neutral  ~  INGLOT HD illuminizing loose powder in 44  ~ INGLOT pigment in 63  ~ MAC lipstic in Hug Me  ~ Urban Decay All Nighter setting spray  ~ INGLOT freedom system shadows 

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg