feelgood

Heisann!

I går og på tirsdag gjorde jeg planer som plutselig resulterte i at jeg så vidt har vært hjemme de to siste dagene. På tirsdag var jeg i møte med banken (fordi 18), og dro deretter til min kjære Malin for å ha det utrolig koselig der. I går dro jeg veldig spontant på besøk til en av kollegene mine, og jeg var der i timevis. Vi hadde det så hyggelig, lagde mat sammen og skravlet. Jeg skulle på LHK-kamp med Marie og Helene senere på kvelden, så jeg ble i byen hos min gode kollega frem til den startet. Komikeren Cess var kommentator under kampen, og hadde med seg Vegard Harm for å underholde. Det var så gøy, og vi lo godt, for å si det sånn. Da jeg var vel hjemme, oppdaget jeg at jeg hadde fått to eBay-pakker, og i en av de var det et mandala-teppe. Noe jeg ble passe gira for! Så jeg satte i gang ved midnatt for å henge det opp over sengen min. Produktiv, for man si… Men det er dødsfint!! Jeg skal få tatt bedre bilder av det, men nå er det mørkt ute. Så de to siste dagene har det skjedd mye – men mye koselig. 🙂

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg