monday again

Hei, dere!

Så var helgen og festlighetene over, og skolen i gang igjen. Vi har jobbet med mediefag hele dagen, og det kunne jo vært verre enn som så. Litt etter vi var ferdige på skolen, hadde jeg dobbel kjøretime, og var dermed ferdig klokken fire. Så litt lengre dag enn normalt, men det går helt greit. Så lenge jeg får vært produktiv. Jeg kjørte mopeden hjem (den har stått i byen siden jeg fotograferte ballet på fredag), og fikk meg en kald tur. Jeg ble faktisk så frossen at den ene tommelen min har hovnet opp, haha.. Nå har jeg litt medielekser som skal gjøres, og så skal jeg prøve å få lest litt – det er så deilig når man først setter seg ned med en bok! Så vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan er deres mandag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg