DW

Hei!
Jeg har liksom aldri helt vært den personen som går med klokke på armen, men heller den som sjekker mobilen konstant for å se hva klokka er. Men jeg skal jo ikke legge skjul på at jeg har hatt et lite crush på Daniel Wellington klokkene en god stund. Så jeg tenkte meg litt om, og satte opp en DW-klokke på ønskelista mi til jul, og det fikk pappa, Janne, farmor og farfar med seg. Så jeg fikk denne utrolig vakre klokka til jul. Jeg har vel brukt den omtrent hver dag siden jeg åpnet den opp på julaften, og er helt forelsket! Designet er så lett og deilig, og kombinasjonen av svart og rosegull er den fineste noen sinne.. Jeg elsker den, rett og slett!

(Q) Bruker dere klokke – i så fall, hvordan?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg