strokes of heaven

Hei!

I dag er det torsdag, og det betyr praksis. Utrolig deilig, som bestandig. Jeg har ikke fått vært like produktiv i dag, for jeg har styret noe voldsomt med datamaskiner som ikke funket eller slet med det ene og det andre. Ting tok liksom litt tid i dag, men fikk gjort en avtale som jeg skal gjøre i morgen, blant annet. Morgendagen blir veldig hektisk, og jeg er en smule usikker på om jeg rekker å titte innom, men det ser jeg an. Jeg skal jobbe like etter skolen, og gjøre ferdig det jeg avtalte og startet på i dag. Så skal jeg være på Bølgen klokka seks for å fotografere et skoleball. Jeg er utrolig spent og ganske nervøs, det er tross alt helt nytt for meg. Men jeg har snakket mye med de som styrer det, så jeg tror det skal gå veldig greit. Veldig gøy å bli spurt til noe sånt! Det blir i alle fall en erfaring rikere.. 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg