few days left

Heihei!

I dag hadde vi norsk og media på skolen, og vi fikk blant annet vite at vi får ny norsklærer fra og med neste uke. Det kjennes faktisk en smule vemodig, for jeg likte godt han vi har hatt frem til nå. Men sånn er nå det.. Gårsdagen var jeg såvidt hjemme, og rakk derfor ingen oppdatering. Vi var på et trykkeri med klassen, og så på utrolig mye utstyr, maskiner og trykke-prosessen, noe som var veldig kult! Så ble jeg spurt om jeg kunne lede en gruppe tiendeklassinger som kom på besk på linja – på sparket – og det gjorde jeg. Like etter skolen sluttet, dro jeg til Sandefjord for å møte to veldig gode venninner der, Mathilde og Julie. Vi var på Jordbærpikene, og hadde det så utrolig koselig der! Jeg tenkte ikke så mye over tiden, og plutselig hadde vi vært sammen i fire/fem timer, og derfor var jeg hjemme ganske sent. Så mangel på hygge skal det overhodet ikke stå på!
Men dere, nå begynner det å nærme seg en svært viktig dag. En helligdag, om dere vil. Det er faktisk kun tre små dager til 14. januar, til jeg fyller atten!! Altså, er det virkelig sant? Jeg synes det er helt sprøtt. Om tre dager har jeg lov til litt for mye, kontroll over litt for mye. 18 år er mye, det er skikkelig markering. Shit ass, det er på kanten til surrealistisk. Men jeg digger det, jeg er så klar. Jeg gleder meg sånn!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
(Q) Når på året har dere bursdag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg