frisk morgen

Hei dere!

I dag våknet jeg til tidenes solskinn utendørs. Det første jeg tenkte var at jeg bare måtte benytte anledningen til å gå meg en tur. Det er alltid så deilig å komme seg ut litt for å lufte både hodet og kroppen, og denne morgenen var for bra til å kaste bort. Jeg kom meg omsider avgårde etter en stor kopp kaffe, og selv om gradestokken viste noen minusgrader, var det en sånn deilig, frisk følelse. Jeg tok med meg hunden vår, Berta, og satte musikken på ørene. Så herlig! Jeg kom vel akkurat tilbake, og nå skal jeg stelle og sminke meg til kusina mi sin bursdag. Den starter halv fire, men jeg blir nok hentet litt før det. Vi snakkes senere 🙂

(Q) Skinner sola hos dere også?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg