oslo trip

Hei!

Onsdagen som var, var jeg og resten av klassen på tur til Oslo. Vi hadde både litt felles og noe fritid. Bussen vår gikk fra skolen klokka åtte, og første stopp var Teknisk Museum. Der fikk vi et klasse-opplegg, hvor vi skulle lage kortfilmer i grupper, og samtidig fikk vi sett museet litt på egenhånd. Jeg var der en gang for maange år siden, så der var veldig spennende å se flere av ‘avdelingene’ der. Jeg gikk for det meste rundt sammen med Malin. Da vi var ferdige der etter to/tre timer, kjørte bussen vår videre til Oslo sentrum, og vi spiste mat i Stortingsgata. Så fikk vi noe timer fritid, og da krysset vi bare gaten for å komme til Karl Johan. Der gikk jeg og Malin innom litt for mange sminkebutikker, mens vi prøvde å begrense oss, haha.. Jeg fikk brukt litt penger, men jeg er så fornøyd med alt jeg kjøpe, at det gjør meg ikke stort. Vi avsluttet med hver vår latte på Espresso House, og hadde det veldig hyggelig. Bussturen hjem gikk også veldig greit, og det var en relativt sliten gjeng som kom tilbake fra tur. Kort oppsummert, hadde vi en veldig trivelig tur, og med tanke på klassemiljøet, var den veldig fin!

(Q) Har dere vært på en morsom klassetur i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg