travel start på året

Hei dere!

Jeg har hatt en ganske så travel skoleuke hittil, dessverre.. I går var hele klassen på tur til Oslo, og vi hadde det utrolig gøy og hyggelig! Jeg skal fortelle mer om den i morgen tenkte jeg. Tirsdagen var grei, med fargelære i media og treningsstudio i gymen. I dag har jeg derimot vært litt mer busy. Først møtte jeg opp på skolen for å ha evaluerings-samtale med læreren min angående praksisen jeg har i Østlands-Posten. Det ble litt mer utfordrende enn jeg trudde, men jeg kom i havn, og fikk omsider dra til praksisplassen min senere på formiddagen. Der hilste jeg blant annet på ei ny, som startet denne uka. Var veldig hyggelig! Jeg gjorde også en kort sak (med tanke på at jeg kom såpass mye senere), og hadde det veldig greit der.Jeg tok bussen hjem til mamma, og ble der til klokken var rundt syv. Nå har jeg noen timer på å roe ned kroppen, for jeg kjenner at det ar vært mye hit og dit i dag. Jeg har kort dag i morgen, men en kjøretime litt før ett, så jeg blir nok i byen til litt ut på formiddagen, kanskje ettermiddagen. Så kan jeg ta meg helg. Første uke etter ferien har ikke vært noe tilvenning, nei. Jeg hadde nok ikke sett for meg at det skulle være det heller, men jeg kjenner at jeg er godt sliten nå. Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan går uka deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg