vanilla scented

Hei!

I dag måtte jeg opp og stå nokså tidlig, for jeg skulle rekke en kjøretime som startet halv ti. Den var ferdig ved elleve-tiden, og da var Janne i byen for å plukke meg opp.Jeg er vel hjemme igjen nå, og dagen har jo såvidt startet, haha.. Sånn er det når man får mye ut av dagene. Jeg tror vi snakket om å dra på en tur til Mølen senere i dag. Været er ganske surt og kaldt, men Mølen er vakkert uansett værforhold. Mulig det blir noe ut av det. Nå nyter jeg litt musikk, klassisk og jazz for å være presis, og ordner litt med bilder og slikt. Jeg har duftlys og varm te ved min side, det gjør at jeg slapper så mye bedre av. Lyset tror jeg faktisk er fra Nille, men det er virkelig deilig! Det lukter vanilje, og jeg er ganske så svak for den lukta. Håper dere får en fin dag videre!

(Q) Har dere noen planer for dagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg