mot slutten av 2016

Heisann!

I dag er det jo lille nyttårsaften, det gir meg nesten gåsehud bare av tanken. Jeg har hatt min siste dag på jobb for dette året. Heldigvis ikke for alltid. Men det er på en måte litt rart, for nå har jeg jobbet i over et helt halvt år, og det har gitt meg mye. Jeg er heldig med den jobben, det kan jeg aldri få sagt nok. Jeg snakket med hun ene kollegaen min her om dagen om det å elske jobben sin. Hun er lidenskapelig for journalistikk, og jeg kjente meg igjen i hvert eneste ord hun sa. Det er godt å ha en jobb man verdsetter så høyt! Det er jo halve motivasjonen i seg selv.. Men den talken jeg hadde med hun, gjorde at jeg innså enda sterkere hvor mye jeg setter pris på det jeg får lov til å drive med. – Litt tanker på en fredag, like før året er omme. 

I dag har jeg jobbet med noen av kafeene i Larvik, og ble litt over tida med det. Så hadde jeg og en kompis avtalt å dra på kafé (nesten ironisk nok, hehe) etter jeg var ferdig på jobb. Vi hadde det veldig koselig, og jeg kom vel hjem for i underkant av en halvtime siden. Nå er det ikke flere planer på agendaen, og jeg skal slappe litt av – med tanke på at jeg ikke er i super form. Håper dere har en fin lille-nyttårsaften!

(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg