julemorgen

Heisann!

Å våkne i dag var en ren fryd. Jeg var riktignok oppe til over midnatt, bare så jeg kunne rope ‘god jul’ til alle rundt, men det var likevel en spesiell følelse å våkne med julemorgen-følelsen. Jeg har det med å våkne tidlig den 24. hvert år, sikkert fordi jeg blir skyhøy på adrenalin og slikt, hehe.. Jeg hoppet inn i julepysjen og gikk rett ned i stua for å finne min rette plass i sofaen. De tradisjonelle tv-favorittene holder fortsatt på, og “3 nøtter til Askepott” ble nylig ferdig – min personlige, absolutte julefavoritt! Det er noe med den som gjør meg hoppende glad, hvert år… Nå ruller “Reisen til julestjernen” på skjermen mens vi halvveis følger med, halvveis koser oss med annet fjas. Jeg virkelig elsker julemorgen, det er så fantastisk deilig å ta det fullstendig med ro, og nyte timene før man får på seg finstasen og ordner seg til kirke eller selskap. Det er nesten litt rart at julaften har kommet allerede, dette har jeg liksom ventet på siden jeg startet med julesangene tidlig i høst.. Men nå, nå er den altså her! Jeg er en smule overgira. 🙂

(Q) Har dere noen juletradisjoner?
(Q) Hva pleier dere å gjøre på julemorgen?
~M a t h i l d e~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg