lillejulaften

Heihei!

Nå er det julestemning i hele heimen. De andre var ute og hogg juletre i går, men jeg rakk dessverre ikke å være med på det.. På planen i dag sto det juletrepynting, noe av favoritten i disse juletider. Rommet mitt har forsåvidt sett juleklart ut i noen uker, men det er noe med stemningen som kommer når alle samarbeider om å pynte treet og det surrer julesanger i bakgrunnen. Jeg elsker det! Jeg har akkurat kommet hjem fra en kjørerunde med noen julegaver og slo like greit to fluer i én smekk da jeg også fikk øvelseskjørt en aldri så liten time. Vi venter gjester klokka fem, det blir ikke noe stort selskap, men vi får stetante med unger ++ på julebesøk. Nå er det litt kos før de skal komme, jeg prøver å la tanken på at julaften er i morgen, synke inn. Det er søren ikke lett. I morgen!! Føler meg som en liten unge, jeg gleder meg så!

(Q) Når pynter dere juletreet?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg