bittelille

Hei!

I dag har jeg min første fridag – utenom helgen. Jeg var riktignok i Tønsberg klokken elleve, og hadde min aller siste time der. Nå blir det slutt på Tønsberg to dager i uka etter jul. Litt deilig blir det også.. Etter jeg var ferdig der, gikk jeg på Farmandstredet for å handle inn de aller siste julegavene, og nå kan jeg endeliig si meg ferdig! For en lettelse. Jeg holder på å pakke de inn nå, men mangler bare to småting mamma kommer med fra jobben sin. Så skal det nok bli jul i år også.. Om ikke så altfor lenge skal Marie, Helene og jeg til Maren (jeg kan egentlig bare si at firkløveren skal samles), for å gi hverandre gavene og kose oss på bittelille julaften. Jeg hørte også noen rykter om at vi skulle åpne presangene i dag, spennende! Jeg gleder meg så masse 🙂

(Q) Er dere ajour med julegavene?
(Q) Hva skal dere på bittelille julaften?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg