tre raske dager igjen

Hei dere!

De siste dagene har altså gått så i ett. Jeg har jobbet fra mandag til onsdag, og har jobbet sammen med Maria, som har gjort sine første tre dager her i ØP. Og det har gått knirkefritt. Jeg hadde siste dag før julaften i dag, så nå kan jeg ta velfortjent ferie. For det synes jeg faktisk er fortjent nå. Det er fantastisk gøy å jobbe, og de siste dagene har jeg fått jobbe med noe som engasjerer meg noe voldsomt! Men det skal bli godt å senke skuldrene totalt, og bare vanke rundt i heimen ikledd julepysj og småspise julegodt. Hehe, det er sånn skikkelig julekos! Jeg har faktisk noen julegaver som gjenstår før jeg kan krysse av alt på lista mi, men det skal jeg få fikset når jeg også skal til Tønsberg i morgen formiddag. Tar to fluer i én smekk der.. Herlighet, det er faktisk bare tre dager igjen til selveste julaften i dag. Tre korte dager. Jeg blir sprø av tanken. Jeg elsker jul mer enn noe annet (nesten), og adventstiden har jo nærmest bare sust forbi! Jaja, sånn er nå det. Ha en flott kveld 🙂

(Q) Har dere jobbet eller gjort noe annet i ferien?
(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg