bedriver i førjulstida

Heisann!

Jeg har tilbrakt store deler av dagen på jobb, både i går og i dag, og jeg har faktisk lært opp ei annen på frilansing. Veldig koselig, og vi matcher hverandre bra! Sammen har vi jobbet med blant annet en sak om flyktninger i jula, og det var flott å kunne få muligheten til. I går jobbet jeg relativt lenge, og var hjemme ganske sent. Da var det julepynting av huset som sto på planen, og vi dekorerte huset med nisser og julekranser med julemusikken på høyttalerne. Så hyggelig! I dag hadde jeg også en legetime og en kjøretime i tillegg til jobben, så jeg har vært rundt i halve Larvik i dag – kan jeg mene. Kjøringen gikk veldig greit, følte jeg, og jeg forbedrer meg stadig. Det er i alle fall en god ting med tanke på at attenårsdagen min nærmer seg med stormskritt! Nå er jeg hos mamma, for pappa og Janne er i Oslo. Vi skal snart sette oss til for å spise, og så tror jeg vi skal julepynte litt her også etter hvert. Ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg