følelsen av ferie

Hei!

I dag har jeg liksom kjent på den feriefølelsen, og det er så avslappende og godt. I går var det jo tidlig opp og sent hjem, så jeg fikk ikke så veldig følelse av fri da, men i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å bevege meg rundt i huset. Det er en skikkelig feriedag. Jeg skal ikke ha det like rolig alle dagene i ferien, for jeg skal jobbe allerede i morgen igjen. På tirsdag har jeg kjøretime og legetime, og på onsdag og torsdag skal jeg til Tønsberg. Men disse tingene tar jo ikke opp hele dagen, så jeg skal nok klare å kjenne på at jeg har ferie, altså! Det er bare det at i dag har jeg kost meg med litt innpakking av julegaver, drukket over middels mye pepsi max, iskaffe og kost meg med litt sjokolade fra gårsdagen, haha. Sånn tenker jeg at juleferien skal være! Om ikke så veldig lenge spilles finalen i håndball-EM, og der er jo Norge med. Jeg får besøk av Helene, og vi skal se kampen sammen. Det blir superkoselig, og jeg er så utrolig spent på om vi klarer nok en gullmedalje! Det gjenstår å se. Ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hva er en typisk feriedag for dere?
~Mathilde~

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg