harryhandelen

Heihei!

I går bar det grytidlig avgårde da jeg og familien skulle til Sverige og Nordby for å handle både julegaver og litt til oss selv. Vi kjørte begge veiene, med unntak av Horten – Moss ferga. På veien hjem måtte vi vente i en time på terminalen, fordi de hadde innstilt den ene båten. Reine lykken. I selveste Harryland fikk jeg nesten handlet ferdig alle julegavene mine, og det er ingenting bedre enn det.. Jeg handlet også noen ting til meg selv også, og jeg tror aldri eg hatt så mye drikkevarer stående ute på verandaen utenfor rommet mitt før. Og med drikkevarer mener jeg pepsi max, iste og aloevera-vann. Det holder nok ut desember (tror jeg)! Vi hadde det veldig koselig, og vi fikk roadtrippet litt sammen – noe som er lenge siden vi gjorde sist. Jeg tenkte å vise dere hva jeg handlet til meg selv, sånn tilfelle det skulle være interessant for dere – enjoy!

 innså at resten står i kjøleskapet..

revlon colorburst lip butter i Creme Brulee   –   milani amore matte lip creme i Adorable   –   e.l.f. acne fighting foundation i Buff

H&M 69,90,- 

Gina Tricot 199,-


 
H&M 99,-

(Q) Har dere vært i Sverige eller på shopping den siste tiden?
(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~M a t h i l d e~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg