juleferiee

Heisann!

I dag har jeg stresset rundt et et lite monster, og den deilige stemninga over at det endelig er juleferie, er på ingen måte sunket inn.. Jeg hadde en writing task i engelsk i dag, etterfulgt av en samfunssfagprøve på tre kapitler. Ikke bare bare, spør du meg. Spesielt når det er siste skoledagen før jul det er snakk om. Jeg dro på ØP etter det, for å skrive ferdig saken jeg var på i går om RAbra. Men det hadde det skjedd en feil, så vi står nå uten bilder. Alt skal så klart skje på samme dag. Jeg er ikke ferdig med den enda, men må la den ligge til i morgen. Jeg skal veeldig snart i familie-jule-selskap til farmor og farfar, og jeg småstresser litt for det, for tiden begynner å bli knapp. Jeg har tusen baller i lufta akkurat nå, men det vil nok senke seg snart. Krysser fingrene. Jeg må nesten løpe videre, men skal prøve å la det synke inn at ferien endelig er her – veldig etterlengtet!! Ha en fin kveld 🙂

(Q) Hvordan har deres dag vært?
(Q) Skal dere noe hyggelig i kveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg