i striden

Heihei!

Jeg titter bare raskt innom for å oppdatere dere på dagen. Jeg har egentlig et par hundre andre ting jeg må gjøre, men jeg eier ikke selvkontroll eller prioriteringer. Før øyeblikket ligger samfunnsfagboka og kladdeboka mi rett ved siden av PCen mens jeg blogger. Jeg skal ha prøve i tre kapitler til fredag, nemlig. Hvem legger prøve på siste skoledag før ferien?! Ikke det beste… Jeg er så lei av å gjøre forsøk på å øve, og jeg er dønn sliten. I tillegg holder jeg på med en haug med skjemaer som skal fylles ut for pasientreiser, i og med at jeg er i Tønsberg er par ganger i uka. Så jeg har nok å styre med. Nå tror jeg at jeg må lage med en kopp te og senke skuldrene til den grad det er mulig, før hodet mitt eksploderer. La oss ikke håpe det skjer. Ha en fin kveld 🙂

(Q) Har dere mye på siste innspurten før ferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg