like før lucia

Heihei!

I dag jobbet vi med en julemusikkvideo i mediefag, og hadde det veldig gøy med det. Vi skal fortsette på og ferdiggjøre den i morgen, er mildt sagt spent på hva vi ender opp med. Like etter skolen tok jeg buss til ØP og skrev ferdig den siste konserten jeg var på i går kveld og preppet saken klar til nett. Jeg ble hentet igjen halv fem, og dro til mamma. Vi hadde lagt planer om å bake lussekatter, siden det tross alt er lucia-dagen i morgen! Vi koste oss med det, og jeg har en hel kurv full med lussekatter til i morgen. Tenkte å ta med en del på skolen, og bli favoritt blant medelever og lærere, hehe.. Nå er jeg hos pappa igjen, og det begynner jo for så vidt å bli sent, men jeg får se når jeg klarer å komme meg i seng. Har blitt så veldig sent den siste tiden, og jeg klarer ikke bli trøtt før halv ett/ett-tiden. Ikke det beste i kombinasjon med tidlig skolestart… Jeg tar litt pause-tid nå, vi snakkes!

(Q) Hva har dere gjort i dag?
(Q) Skal dere også bake lussekatter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg