overstått jobbhelg

Hei!

Nå har jeg ikke mer enn akkurat komet hjem og inn døra fra jobb. Dagen i dag ble ganske lang med tanke på at jeg hadde mye å gjøre. Jeg var på to fantastiske julekonserter i går, samtidig som jeg rakk 45 minutter av min kjære Helenes bursdag. Litt leit å ikke fått være med ordentlig på den, men sånn er det vel i blant. Jeg var ferdig litt over ti å går kveld, og somlet så med å komme meg i seng, at jeg fikk vel rundt fire/fem timers søvn i natt. Jeg var oppe tidlig for å rekke så mye som mulig på jobb i dag. Først skrev jeg saken om konsertene i går, og så var jeg på to caser til, og skrev ut begge de. Til sist var jeg på nok en flott julekonsert, som jeg skal skrive om etter skolen i morgen. Totalt ble det nesten 12 timers jobb på meg i dag. Jeg ljuger hvis jeg sier at jeg ikke er sliten, for jeg er helt gåen i hodet, men jeg har hatt en helg full av masse fine oppdrag og opplevelser! Så overall har det gått veldig fint med all jobbingen. Krysser bare fingrene for at jeg klarer å komme meg i seng til en tålig grei tid i natt, så jeg er bittelitt uthvilt (selv om vi vet at det aldri kommer til å skje) for morgendagen. Håper dere har hatt en fin helg <3

(Q) Hva har dere gjort i helgen?
(Q) Har dere fått med dere noen julekonserter enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg