fredag, kafé og jobb

Heihei!

I går og torsdag ble to veldig hektiske dager for min del, eller ikke ekstremt hektiske, men jeg har bare så vidt vært hjemme om morgenen og kvelden. Torsdagen gikk som normalt, med Østlands-Posten, hvor jeg fikk senket skuldrene litt. Uka har nok stresset meg litt mer enn den kanskje burde, og da er det så deilig å komme til en plass hvor jeg kan føle meg produktiv og senke skuldrene på samme tid. Jeg var i Tønsberg etter det, og da går omtrent halve kvelden til det. I går sluttet vi halv tolv på skolen, og da tok jeg bussen rett opp til sentrum for å treffe Cecilie som jeg ikke har sett på evigheter.. Vi dro på Hungry Hearts sammen, og drakk kaffe, oppdaterte hverandre på alt som skjer, og hadde det utrolig hyggelig i lag! Vi tuslet litt rundt i byen etter det, og så var det tide for meg for å dra på jobb. Jeg har helgevakt denne helgen, så jeg var på plass på ØP halv fire i går. Jeg fikk gjort en sak, og ble sittende å jobbe til klokka ni. Så jeg har i grunn vært mye ute på farten de to siste dagene, men jeg har storkost meg med det aller meste! I dag skal jeg også jobbe, men starter ikke før litt senere i ettermiddag. Da skal jeg på to julekonserter, og det gleder jeg meg masse til. Det er alltid så koselig å få med seg nå i adventstiden – enten det er som journalist eller publikum, hehe. Vi snakkes! 🙂

(Q) Har dere lagt noen koselige helgeplaner?
(Q) Skal dere på noen julekonsert snart?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg