tradisjon pepperkakebaking

Heihei!

I går fortalte jeg dere at jeg skulle til Marie sammen med Maren og Helene for å ha årets beste venninnetradisjon. Vi regnet på det, og vi har drevet denne tradisjonen i fire år nå! Vi samles bestandig hos Marie en dag i desember for å bake pepperkaker sammen, høre (og synge) på julesanger, og kose oss enormt! I år hadde vi også stelt i stand grøt – med mandel! Så fikk vi også sett på julekalenderne på TV, og startet på Hjemme Alene 1, før vi etter hvert ble hentet. Vi bakte altså så mange pepperkaker at kjøkkenet nærmest rant over, haha.. Jeg klarte å fylle opp en stor kakeboks og hadde fortsatt flere igjen. Skal nok klare å leve på pepperkaker frem til neste jul nå. Jeg synes nesten det er litt imponerende at vi fire har klart å holde på en slik tradisjon i fire år, klapp for den! Nei, nå skal proppe i meg et par pepperkaker til, vi snakkes 🙂

jeg blir bare så glad av disse bildene, virkelig

(Q) Har dere noen tradisjoner som denne?
(Q) Har dere startet på julebaksten enda?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg