julegensere og julestas

Heisann!

Jeg veit om to jenter som ikke eier skam. To jenter som gjør alt de kan for å markere jul. I dag dukket jeg og Helene, i klassen min, opp på skolen ikledd stygge julegensere som om det var det mest naturlige i verden. Vi hadde planlagt det nøye, og ble enige om at fredag er dagen for å drite seg litt ut. Og samtidig kunne vise resten av skolen hvem som rocker jula. Neida, haha, vi hadde det så gøy! Jeg hadde også så klart tatt med kulepenner formet som juletrær med bjeller på (så hele klassen sende mindre pene blikk) til Malin og meg. Røde lepper var også et must. Jeg blir så ekstremt revet med når det kommer til jul og julepynting.. Jeg bare digger det! Det var herlig å bare kunne gå rundt på skolen med fæle klær og ikke tenke over det. Jula får frem de rareste sidene i meg!

(Q) Er det flere som har stygge julegensere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg