todays buys

Heisann!

Som jeg fortalte dere tidligere i dag, var jeg en tur på Nordbyen kjøpesenter med Marie, Helene og Maren i sta. Jeg hadde ingen intensjoner om å handle særlig mye, men så har det seg sånn at jeg ikke har så god selvkontroll når det kommet til det punktet… Jeg fikk med meg både julegenser, løsvipper, årets julekjole og litt annet. jeg er superfornøyd med det jeg handlet, og angrer ikke for å ha svidd av litt penger, hehe..!

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
(Q) Har dere også gått til investering av litt julesaker?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg