iconic and a big skarf

Hei!

I dag har jeg vært på Nordbyen med Maren, Marie og Helene. De andre skulle litt av hvert nå på ettermiddagen, så vi ble enige om å dra i halv elleve-tiden. Jeg var oppe klokka åtte (på en lørdag!), og øvekjørte med Ben for å plukke opp jentene og kjøre til byen. Det er noe spesielt gøy med å øvekjøre med venner i baksetet, haha! Jeg hadde ikke planer om å kjøpe så veldig mye, men den smellen røyk jeg på ganske kjapt.. Jeg har fått handlet en del, kan man kanskje si? Uff, jeg liker å tro at jeg har bruk for alt da! Men det skal jeg vise dere i et eget innkjøps-innlegg. Vi hadde det uansett veldig hyggelig, og firkløveren fikk vært sammen denne helga også!

Vippene er i stilen “Iconic” fra House of Lashes, og skjerfet er det største og mykeste noensinne fra H&M. Begge deler får dere se i innkjøpene.

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært på en bytur i det siste?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg