sosial på et nytt nivå

Hei dere!

Ellevte november allerede.. Jeg har jobbet mye denne uka, både i forhold til skole, men også en del journalist-jobb. Vi har hatt et veldig omfattende og krevende video-prosjekt på skolen, som går ut på å lage et portrettintervju med noen over video, dere skjønner sikkert. Det har vært ubegripelig mye surr, og etter mye om og men klarte vi å finne ut av det. Nå gjenstår en god del redigering, så jeg kan dessverre ikke senke skuldrene helt med det første? I går var jeg først på ØP, hadde et mellomstopp i Tønsberg (ikke egt. mellomstopp), og tilbrakte en time på kvelden på biblioteket. Der hadde ei som heter Marta Breen foredrag. Hun er feminist og journalist, og snakket om synet på kvinnekroppen. Det var virkelig et bra foredrag, og jeg er glad jeg fikk det med meg! Mye å hente av kunnskap der..
Onsdag var jeg blant annet på café med Malin, Emilie og Helene. Vi dro, så klart, på Hungry Hearts, og storkoste oss med kaffe og kakao. Vi ble sittende i timevis og skravle ? sånt er bare så hyggelig! Etter vi hadde vært der, dro jeg hjem til mamma og tok en svært spontan beslutning på å dra til Porsgrunn samme kveld. Der skulle Ragnhild, en veldig god venninne, og familien ha et herlig konsept kalt ?Stuekonsert?, hvor de hadde leid et band som spilte. De sang noe selv også. Jeg ble igjen en stund etter det var ferdig, og det var så fint å være litt sammen med den familien igjen, de er så flotte!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
(Q) Har dere gjort noe spesielt koselig?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg