hjemme fra fjellet

Heisann!

I dag dro vi hjem fra vakre Vrådal, og jeg har så mange fine bilder å vise dere! Vi var der frem til ettermiddagen i dag, og koste oss sammen med de andre, helt til vi ble enige om å ta oss en is i Vrådal sentrum, og derfra dro vi hjemover. Jeg vil tro vi var i Larvik igjen omtrent klokken seks, og siden det har vi bare tatt det med ro, og jeg er nå hos pappa igjen. Nå har jeg fått pakket ut alt, og gjort litt andre småsaker som trengtes å bli gjort, og jeg kan egentlig bare slappe av til kvelden kommer. I morgen skal jeg på jobb igjen, og da er det kjekt å ha hvilt ut. Vi får snakkes! 🙂

(Q) Har dere vært på hyttetur i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg