destination paris

Hei!

Nå er jeg jeg helt pakket og klar for Paris! Jeg slet en del med pakkingen og sånt, og nå har jeg omtrent ingenting i kofferten min, men jeg trur likevel jeg skal klare meg. Det blir nok mye shopping i gatene der uansett, haha.. Vi drar klokka ett, og skal kjøre til Gardemoen, for det er der flyet vårt går fra. Selve flyet går ikke før halv seks, men det tar jo en del tid å kjøre til Gardemoen, og man skal jo helst være der to timer i forkant, så da er timingen ganske bra, vil jeg si. Vi lander i Paris nokså sent, så i kveld rekker vi ikke noe mer enn å spise på en resturant og komme oss til rette på rommene. Håper dere får noen fine dager fremover, jeg får nok ikke blogget derfra.. Vi snakkes!! -au revoir :-)))

(Q) Reiser dere bort i ferien?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. hvis du lurer på noe angående Paris, sjekk ut bloggen min eller spør meg hva som helst 🙂 jeg bor der, og har bodd der siden April ifjor!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg