mot fjellet

Heisann!

Beklager fravær denne uka også.. Vi har startet et utrolig spennende prosjekt på skolen hvor vi skal lage vårt eget 'mediahus' eller nettsted. Det er ganske tidkrevende, så det har tatt en del av tiden min, men nå er vi ferdige med det for denne uken. Jeg kan kanskje skrive mer om det en annen gang, for det er åpent for alle. I morgen starter jo vinterferien, og jeg er mer enn klar for ferie nå! Vi drar avårde på hytta i morgen, og blir borte til tirsdag. Hytta ligger på Dagali, som er i underkant av en fire-timers kjøretur herfra, og det er ike internett der.. Det blir nok deilig med hyttetur uansett! Vi skal stå på ski (jeg har ikke stått på verken slalåm eller langrenn på to år!!), og jeg ser for meg at det blir skikkelig hyttekos der, satser på det! Men i og med at jeg drar i morgen rett etter skolen har jeg det litt travelt med å pakke nå. Vi snakkes 🙂


litt bilder som oppsummerer den siste tiden

(Q) Hva skal dere i vinterferien?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg