gårdagen i hovedstaden

Heihei!

I går var jeg, som dere vet, i Oslo. Jeg var med Mats Grimsæth på et foto-oppdrag som tok sted på Soria Moria i Holmenkollen. Stedet, først og fremst, var helt nydelig! Jeg var helt over meg da jeg kom inn og fikk se salene og gangene og resten.. Vi skulle ta bilder for et ball som var arrangert for forsvaret, eller mange “representanter” fra andre land i Norge. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det var folk fra Japan, Korea, USA, Russland osv. der! Det var med andre ord, skikkelig formelt. Først rigget vi i stand alt utstyret og ordnet det til før gjestene kom. Så tok Mats gruppebilder av alle sammen, og senere, par-bilder av dem. Det var utrolig kult å få være med på, og jeg lærte utrolig masse av dette! Mats er alltid like hyggelig, og å jobbe sammen med han er helt fantastisk! Så tok jeg toget fra Nasjonalteateret hjem igjen, men før det var jeg en tur innom Deli de Luca og Espresso House, det var velfortjent, og sinnsykt deilig! 🙂

 


..og selvfølgelig hele meningen med turen; samle så mange geotags som overhodet mulig..

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg