innkjøpene fra Strømmen

Hei!

Som dere vet, var jeg på Strømmen storsenter før vi skulle i bursdag på lørdag. Der har de jo blant annet MAC på Kicks og INGLOT, så dere kan tenke dere jeg var i litt shopping-humør, hehe. Jeg fikk i alle fall kjøpt meg en del saker, og jeg gleder meg så utrolig masse til å få testet mye av det! Bildene er dessverre veldig dårlige, på grunn av at lyset da jeg skulle ta bildene var så dårlig at jeg måtte bruke blitz…


M?A?C leppestift i fargen Velvet Teddy 175,-


M?A?C leppestift i fargen Captive 175,- 


INGLOT AMC pressed powder i fargen 57, 130,- for pudderet, 80,- for etuiet 


Camomille Silky Cleansing oil fra The Body Shop 219,- 


INGLOT primer 200,-


INGLOT pigment i fargen 85, 150,-


Resten fra Søstrene Grene, jeg er helt forelsket (og har absolutt ingen avhengighet med notatbøker…)!

(Q) Hva synes dere om inkjøpene?
(Q) Har dere noe av det samme?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg