booklove

Hei, dere!

Som noen kanskje vet, jobber moren min i bokhandel, eller for øyeblikket er hun i permisjon, men altså ja, hun jobber i bokhandel. Det passer egentlig veldig bra, for jeg elsker å lese bøker, og mamma kommer stadig hjem med bøker hun vil jeg skal lese og sånt. Men for litt siden spurte jeg om hun hadde, eller kunne få til å bestille bøkene til noen av favoritt-YouTuberene mine, og hun hev seg rundt og gjorde det for meg! Her om dagen fikk jeg Grace’s Guide som er skrevet av Grace Helbig, jeg fikk også Pointless Book av Alfie Dayes, og kanskje den boka jeg er aller mest stoka over; A Work In Progress av Connor Franta!! Ikke bare ser boka helt amazing ut, jeg har også hørt at den er superbra, så jeg kan nesten ikke vente med å komme i gang med den! 🙂

(Q) Har dere noen av disse bøkene?
(Q) Hvem er dere favoritt-YouTuber?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg