ekte kjærleik

Hei!
Jeg var innom Nordbyen på torsdagen, senteret var oppe til 22, og det er (eller var?) elleville dager der, så jeg følte en liten tur måtte til. Jeg dro rett etter treninga (nesten). Jeg hoppa super-raskt i dusjen, og ble kjørt til Nordbyen etter det. Over ser dere sminke-innkjøpene jeg fikk med meg, men i tillegg til dette, kjøpte jeg også tre topper på Bikbok (3 for 100, altså halo!!), og en dr.denim bukse fra Carlings. Jeg er helt frelst over Jan Thomas-produktene jeg kjøpte med meg hjem, de kom ut på mandagen, så jeg følte for å være litt kjapp på å få tak i noen av produktene hans. Dette er jo himmelen for meg. Jeg har så mye sminke nå, trur jeg burde stoppe opp litt.. 

(Q) Har dere testet ut noen av produktene ovenfor?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg