Kreta 2015

Hei på dere!

Som dere nå vet, kom jeg hjem fra Kreta, eler nærmere bestemt, Chania i går. Vi storkoste oss der, og jeg har, som alltid, tatt masse bilder som jeg vil dele med dere. Jeg har ganske så mange fra speilrefleksen min, men også en god del som jeg har tatt med mobilen. For at det ikke skal bli alt for mye i ett innlegg, har jeg valgt å vise frem bildene fra kameraet samt skive litt om turen i dette innlegget, så kommer det et annet med bildene fra mobilen. 

Vi kom ned til Chania, som ligget nord-vest på Kreta, ganske sent på fredagen. Vi ble kjørt med buss til hotellet vi skulle bo på, som lå litt på utsiden i en by kalt Platanias, og het Plaza di Porto eller noe i den duren. Det var et litt spesielt hotell, for det besto av flere bygninger som inneholdt hotellrom. Jeg sov på rom sammen med Thea og Mikael, og det var, som alltid, koselig! De fleste dagene startet med frokost og etter det, ble vi som regel liggende ved bassenget hele formiddagen og store deler av ettermiddagen.

Stranda lå rett ved hotellet, så vi badet for det meste der. Vannet der var helt fantastisk, og det lå en vanvittig kul øy midt ute i havet der et sted. Stranda var, med andre ord, utrolig flott! En av dagene dro vi inn til selve byen Chania og ruslet i gamle-byen der. Vi gikk helt ned til havet og satt oss et sted langs bryggen som var der. Det vi fikk sett av byen var veldig fint, og jeg skulle gjerne dratt dit en dag til. De to siste dagene der, var vi ikke fullt så heldige med.. Det regnet noe, var overskyet og bølgene var sinnsykt store! Likevel badet vi i de en av dagene, og det var ganske så vilt! Hvis jeg skal oppsummere kort, så har denne turen vært helt super, og jeg har kost meg så utrolig masse! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært på Kreta før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg