mini makeup haul

Hei på dere!

I går var jeg med Camilla en tur på byen. Hun skulle ha noen ting til skolestart pluss litt annet, så vi tok en liten shoppingrunde på Nordbyen. Jeg hadde ikke så mye jeg trengte, for jeg har allerede handlet litt skolesaker, men likevel klarte jeg å ta med meg noen saker hjem. Til min lommebok sin fortvilelse, handlet jeg kun sminke. Jeg tror jeg bør lære meg å stoppe snart.. Det var ikke veldig mye denne gangen, men tenkte uansett å vise dere sakene. 🙂

~L’oreal telescopic mascara 99,- på Vita
~Øyeskygge fra H&M sin nye kolleksjon i fargen ‘water sprite’ 59,- 
~Anastasia dipbrow pomade i fargen ‘blonde’ 245,- på Kicks (+prøve av clear brow gel)

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg