Back to school DIY

Heisann!

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til skolen starter, for min del (og de fleste andres) er det kun tre dager, TRE DAGER (!!). Og for å gjøre skolestarten litt mindre kjedelig, og heller mer morsom, har jeg sett på litt forskjellige DIY’s for ‘back to school’, og kommet opp med noe selv også. For jeg synes i alle fall det er kult med ting du kan lage selv eller dekorere for å få litt mer inspirasjon til skolen!

Så denne gangen er det ganske enkelt, men likevel, en av mine favoritter så langt; nemlig personlige skrivebøker! Jeg vet ikke om det er sånn for alle, men fra nå av (siden jeg starter på videregående), må vi kjøpe våre egne skrivebøker. Så jeg har kjøpt noen verdig fine fra Ark, men for å gjøre de enda bedre, satt jeg sammen noen kollasjer med favorittbildene mine. Disse printet jeg ut, og limte på forsidene på bøkene mine, slik at de virkelig blir personlige.. Jeg er helt in love med hvordan de ble seende ut, og kommer helt sikkert til å lage fler! 🙂

(Q) Hva synes dere om denne DIY’en?
(Q) Skal dere prøve det ut?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg