DIY: starbucks notatblokk

Heihei!

I dag kom jeg meg faktisk ikke opp før klokka var nærmere halv fire/fire. På en måte var det veldig deilig å hvile så lenge, men på en annen side er jeg ikke enig i at klokka er over seks.. Uansett, i går så jeg en veldig kul DIY på youtube, og bestemte meg for å prøve å lage den selv. Det passer veldig bra nå som skolen begynner igjen om ikke så alt for lenge (tenk på det!!). Det er nemlig en liten, og veldig søt, notatblokk lagd av de små “pappholderne” som man får tak i gratis på Starbucks. 🙂

Det du trenger er:
– en pappholder fra Starbucks
– saks
– en del ark
– superlim

Først klipper du i begge endene på “pappholderen”, slik at du får to separate deler.

Deretter tegner du rundt delene på ark. Jeg hadde en bunke med ark, og for å sløse minst mulig med arkene, tegnet jeg rundt pappen flere ganger på arkene, som vise under..

Så la jeg arkene og begge pappdelene sammen, og festet den sammen med en binders for å holde arkene på plass i mens jeg startet å lime langs siden der alt skulle festes. 

Så lot jeg bare limet tørke, og vips, så har du en genial liten notatblokk til skolestart (eller andre anledninger så klart)! 

(Q) Hva synes dere om DIY’en?
(Q) Skal dere prøve ut dette?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg