Innkjøpene fra cruise og Barcelona

Heisann!

Jeg hadde nesten helt glemt at jeg hadde noen innkjøp å vise dere fra turen. Det begynner jo å bli en liten stund siden jeg kom hjem, men det går vel fint.. Jeg orket rett og slett ikke å sette meg ned og filme, da jeg ikke er helt i form enda, men det kommer seg. I tillegg har jeg hatt en del videoer i det siste, men å vise det i et innlegg er vel ikke noe problem heller!


Husker ikke butikken ~ 14,40 ?


Verdens kuleste godteri, uten tvil! Happy pills ~ 6,50 ?


Badedrakt fra Springfield ~ 24 ?


Genser fra Pull&Bear ~ 9,99 ?


Verdens fineste kjole fra Tally Weijl ~ 27 ?


Shortsfra Brandy Melville ~ 12?


Maxiskjørt fra Bershka ~ 10?


T-skjorte fra Pull&Bear ~ 5,99 ?


Genser fra Stradivarius ~ 10 ?


Kosebukse fra Shana ~ 4,99 ?


Genser fra Shana ~ 7 ?


Topp-ish fra Brandy Melville ~ 5 ?


VS body mist ~ 13 ?


Make Up Forever – Pro Bronze Fusion ~ 35 ?


Makeup Revolution palette ~ 5,49 ?


Notatbøker fra TIGER ~ 2 ? per stk


Verdens søsteste organizer fra Natura ~ 6,90 ?


Mini-beautyblenders fra Claire’s ~ 5 ?


Halssmykke og øredobber fra Pull&Bear ~ 3,99 ? og 5,99 ?


Leppestift fra MAC i fargen Blakety ~ 19 ?


MAC pro longwear concealer i fargen NW20 ~ 18 ?


Liplinere fra Essence ~ 1,29 ? per stykk


BB cream, concealer og øyenbrynsgele fra Essence ~ 4,99 ?, 2,49 ? og 2,49 ?


Solbriller fra Tally Weijl ~ 6,95 ?

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg