pakke pakke

Heisann!

I dag dro jeg til Helene så fort jeg hadde stått opp og ordnet meg ferdig (sto ikke opp før nærmere halv to da), og da jeg kom dit ble begge enige om at det hadde passet seg middels perfekt med is, så som den helten jeg er, tok jeg mopeden til butikken og kjøpte en Ben and Jerry’s til hver av oss #bestfriendgoals. Vi koste oss med is og hørte på musikk, og sang litt for høyt i blant. Så spurte Jenny om vi ville være med å bade, og det takket vi ja til, selv om det var veldig, veldig kaldt.. 

Ellers har jeg pakket en hel del, for (som jeg har glemt å nevne) drar jeg på cruise natt til søndag!! Jeg gleder meg helt vanvittig masse.. Vi var jo for to år siden også, men denne gangen er det en annen rute som starter i Barcelona, og går til Mallorca, Frankrike og Italia. Hvor perfekt er ikke det?! Så jeg har brukt en del tid på å prøve å pakke litt. Dessverre trur jeg ikke vi har noe særlig internett der, men hvis vi har, skal jeg prøve å oppdatere en gang i blant, og hvis ikke er jeg lei for det.. Men åh, jeg gleder meg så til å komme til varmen nå!!

 trur forresten det er dette cruise-skipet vi skal på, just look at that!!!

(Q) Har dere vært på cruise før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg