innkjøp 22. mai

Hei

Som jeg allerede har nevnt nå, var jeg jo på byen med Helene, Leah og Helga i går, og shoppet litt. Så nå ville jeg bare vise dere veldig kort hva jeg kjøpte, hvis dere skulle ha lyst til å se det.. Jeg føler liksom at det er så vanvittig lenge siden jeg har vist noen innkjøp her på bloggen, så kanskje det var på tide.


Real Techniques Bold Metals, nr 300, 219 kr på H&M


Mascaraer 99 kr per stykk på Cubus


Genser-ish fra Bikbok 249 kr


Shorts 299 kr på Bikbok


Flash-tattos fra Pieces 49 kr

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg