bytur + innkjøp

Heisann!

Rakk ikke å blogge før nå, siden i dag var jeg en tur på down town og klipte meg og i samme slengen kjøpte jeg med meg noen ting. Etter det dro jeg til jobben til pappa og ventet til han var ferdig der, så dro vi til elkjøp og kjøpte en ekstern harddisk som jeg har kikket lenge på. Så langt har det vært en bra dag! 🙂


Den klassiske krisssy-shortsen H&M 249,-


H&M 299,-

Gina Tricot 149,-


Gina Tricot 49,-


Gina Tricot 15,-

elkjøp 699,-

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
(Q) Har dere noe av det samme?
♥Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg